Veelgestelde vragen

Is Lokaal Kerstpakket nog niet volledig duidelijk? Heeft u nog een vraag? Bekijk dan hieronder de meest gestelde vragen of stel uw vraag via onze chat.

  • Vanaf wanneer kunnen werknemers hun bestelling af komen halen?

    Vijf dagen na het plaatsen van de bestelling bij Lokaal Kerstpakket ontvangt de werknemer een e-mail dat het afhaalbewijs klaar staat in zijn account. Hij kan deze rechtstreeks vanuit zijn account uitprinten en meenemen naar de winkel.

  • De prijzen in de kerstshop zijn in punten, hoe zit dat?

    Klopt. De getoonde prijzen hebben de munteenheid “punten”. Dit doen we om de Kerstsfeer te vergroten. 1 punt is gelijk aan 1 eurocent.

  • Kan ik zien welke werknemer een bestelling heeft geplaatst?

    Wanneer u ingelogd bent op Lokaal Kerstpakket kunt u onder het onderdeel “management statistieken” onder andere zien welke werknemers een bestelling hebben geplaatst.

  • Kan het kerstpakket gepersonaliseerd worden?

    Ja. Het is mogelijk om een persoonlijke boodschap op de inlogpagina van de kerstshop te plaatsen met foto of een videoboodschap. Ook kunt u uw bedrijfslogo opnemen in het ontwerp. U kunt deze wensen aangeven in het aanvraagformulier https://lokaalkerstpakket.nl/werkgever/direct-aanvragen/

  • Ik ben een werknemer vergeten. Kan ik die nog toevoegen?

    Zeker is dat mogelijk. U kunt dit eenvoudig aan ons doorgeven via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

  • Kan ik ook winkeliers aandragen?

    Ja, zolang de kerstshop nog open staat voor winkeliers kunt u winkeliers aandragen. Stuur een e-mail naar vragen@lokaalkerstpakket.nl zodat we de winkelier kunnen uitnodigen. U kunt natuurlijk ook zelf de winkelier benaderen en vragen of deze zich wil aanmelden.

  • Is het mogelijk om zelfs winkels uit te sluiten of toe te voegen?

    Het is mogelijk om zelf winkels te selecteren (of uit te sluiten). Staat een door uw gewenste winkel er niet tussen? Neem dan contact met ons op, wij benaderen deze winkelier graag voor deelname.

  • Kunnen goede doelen ook toegevoegd worden?

    De kerstperiode is een periode van samen zijn en delen. Een werkgever kan zelf aangeven of goede doelen mogen worden toegevoegd aan de kerstshop. Lokaal Kerstpakket benadert zelf ieder jaar een lokaal goed doel. U kunt als werkgever zelf ook een goed doel aandragen. Wij adviseren u hier graag bij.

  • Hoe en wanneer zijn jullie bereikbaar?

    Onze helpdesk is bereikbaar via e-mail (vragen@lokaalkerstpakket.nl) en chat tijdens de volgende openingstijden:

    Maandag 09:00 – 17:00 uur
    Dinsdag 09:00 – 17:00 uur
    Woensdag 09:00 – 17:00 uur
    Donderdag 09:00 – 17:00 uur
    Vrijdag 09:00 – 17:00 uur
  • Zijn de prijzen in- of exclusief BTW?

    Alle prijzen op de website van Lokaal Kerstpakket zijn exclusief BTW, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. De producten en diensten in de kerstshop zijn altijd inclusief BTW en worden in “punten” weergegeven.

  • Wat is voorraadbeheer?

    Indien u slechts een aantal producten op voorraad heeft, kunt u hier een voorraad voor instellen. Deze kunt u instellen tot de kerstshop open gaat, hierna is het niet mogelijk de voorraad bij te stellen. De beschikbare voorraad wordt automatisch aangepast zodra er producten worden verkocht en wanneer deze de 0 bereikt wordt het product niet meer getoond aan de werknemers.

    Om teleurstellingen te voorkomen adviseren we om alleen artikelen te plaatsen die u altijd kunt leveren.

  • Kan ik tijdens de actie producten nog toevoegen, wijzigen of annuleren?

    Nee. Tijdens de bestelperiode is het niet meer mogelijk om producten toe te voegen, wijzigen of te annuleren. Dit doen we om teleurstellingen te voorkomen.

  • Wat moet ik doen met het afhaalbewijs?

    Op het afhaalbewijs staat een unieke code vermeld. Deze code heeft u nodig om het product af te boeken in het systeem of via de Lokaal Kerstpakket app.

  • Kunnen werknemers het afhaalbewijs ook tonen op hun mobiel?

    Ja. Het is mogelijk dat de werknemers hun afhaalbewijs tonen op hun mobiel. Houd er dan wel rekening mee dat u de unieke code op het afhaalbewijs goed overneemt, zodat u de bestelling kunt afboeken.

  • Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag wordt goedgekeurd?

    Lokaal Kerstpakket hanteert twee werkdagen om uw aanvraag te beoordelen. U ontvangt altijd bericht van ons.

  • Is een productafbeelding bij het product verplicht?

    Het is niet verplicht om een productafbeelding bij uw product te plaatsen. Een productafbeelding helpt echter wel om uw product te verkopen. Lokaal Kerstpakket raad het gebruik van een sprekende afbeelding ten zeerste aan.

  • Kunnen bestellingen ook geannuleerd worden?

    Het is niet mogelijk om bestellingen te annuleren. Bestelde producten kunt u dus direct (op naam) klaar zetten.

  • Kunnen mijn gegevens worden overgenomen?

    Wanneer u in 2017 heeft deelgenomen aan Lokaal Kerstpakket, dan kunnen we al uw gegevens meenemen naar Lokaal Kerstpakket 2018. U kunt hiervoor een mail sturen naar vragen@lokaalkerstpakket.nl

  • Wat moet ik doen als mijn KVK en BTW nummer veranderen?

    Stuur een mail naar vragen@lokaalkerstpakket.nl met uw wijziging. Wij zullen de gegevens vervolgens zo spoedig mogelijk verwerken.

  • Geen items gevonden

Staat uw vraag er niet tussen?

Is uw vraag hierboven niet beantwoord? Stel uw vraag dan via onze chat of via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

Illustratie van Elfje met doos vol kerstcadeaus

Iedereen een persoonlijk kerstpakket?

Dat is snel en eenvoudig geregeld.