De prijzen in de kerstshop zijn in punten. Hoe zit dit?

De getoonde prijzen hebben de munteenheid “punten”. Dit doen we om de Kerstsfeer te vergroten. 100 punten staan gelijk aan 1 euro. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail...

Hoe en wanneer zijn jullie bereikbaar?

Onze helpdesk is bereikbaar via 085 – 80 81 81 5, e-mail (vragen@lokaalkerstpakket.nl) en chat tijdens de volgende openingstijden: Maandag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur Dinsdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur Woensdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur...

Kunnen de bestelde producten ook opgestuurd worden?

Ja, het is mogelijk dat aanbieders hun producten verzenden. Wanneer dit mogelijk is, staat dit duidelijk bij het product aangegeven. Wanneer u zelf niet in de gelegenheid bent om uw bestelling op te halen, kunt u een collega of familielid inschakelen. Deze dient wel...

Kunnen goede doelen ook toegevoegd worden?

Jazeker! De kerstperiode is een periode van samen zijn en delen. Een werkgever kan zelf aangeven of goede doelen mogen worden toegevoegd aan de kerstshop. Lokaal Kerstpakket benadert zelf ieder jaar een lokaal goed doel. U kunt als werkgever zelf ook een goed doel...