Hoe werkt de facturering?

U hoeft geen factuur te maken en op te sturen. Wij houden alles automatisch bij en factureren u middels het forward-billing principe. U krijgt dus van ons een factuur die u kunt gebruiken voor uw eigen administratie. Wij betalen uw omzet maandelijks in de eerste week...

Kunnen de werknemers het afhaalbewijs ook op hun mobiel tonen?

Ja. Het is mogelijk dat de werknemers hun afhaalbewijs op hun mobiel tonen. Houd er dan wel rekening mee dat u de unieke codes op het afhaalbewijs goed overneemt, zodat u de bestelling kunt afboeken. Door gebruik te maken van de Lokaal Kerstpakket app kan de...

Moet ik het afhaalbewijs bewaren?

Zodra u het betreffende product heeft afgeboekt, hoeft u het afhaalbewijs niet te bewaren. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u...

Wat moet ik doen met het afhaalbewijs?

Op het afhaalbewijs staat een aantal unieke codes vermeld, namelijk de gebruikerscode, afhaalcode, besteldatum en bestelnummer. Deze codes heeft u nodig om de bestelling te controleren. De afhaalcode heeft u nodig om het product af te boeken in het systeem. Gebruikt u...