Hoe en wanneer zijn jullie bereikbaar?

Onze helpdesk is bereikbaar via 085 – 80 81 81 5, e-mail (vragen@lokaalkerstpakket.nl) en chat tijdens de volgende openingstijden: Maandag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur Dinsdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur Woensdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur...

Kunnen de bestelde producten ook opgestuurd worden?

Ja, het is mogelijk dat aanbieders hun producten verzenden. Wanneer dit mogelijk is, staat dit duidelijk bij het product aangegeven. Wanneer u zelf niet in de gelegenheid bent om uw bestelling op te halen, kunt u een collega of familielid inschakelen. Deze dient wel...

Wanneer ontvang ik mijn afhaalbewijs?

Na bestelling is uw afhaalbewijs direct beschikbaar in uw account. Vijf dagen na het plaatsen van de bestelling kunt u uw kerstattentie afhalen bij de winkelier. Wanneer uw product verstuurd wordt hoeft u alleen uw adresgegevens achter te laten. Is uw vraag hierboven...

Wat moet ik doen met mijn afhaalbewijs?

Het afhaalbewijs neemt u altijd mee wanneer u uw bestelling gaat ophalen. De winkelier gebruikt dit document ter controle. Zonder afhaalbewijs kan de winkelier uw producten niet meegeven. Het is ook mogelijk om uw afhaalbewijs te tonen op uw mobiele telefoon. Indien...

Wat is een afhaalbewijs?

Een afhaalbewijs is het waarde-document waarop uw bestelling vermeld staat. U ontvangt uw afhaalbewijs vijf werkdagen na het bevestigen van uw bestelling per e-mail. Neem het afhaalbewijs mee wanneer u uw bestelling gaat afhalen. U kunt uw afhaalbewijs ook tonen op uw...