Kunnen bestellingen ook geannuleerd worden?

Nee, het is niet mogelijk om bestellingen te annuleren. De werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen bij het afhalen. Dit kan tot 28 februari 2024. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie...

Wat moet ik doen met het afhaalbewijs?

Op het afhaalbewijs staat een aantal unieke codes vermeld, namelijk de gebruikerscode, afhaalcode, besteldatum en bestelnummer. Deze codes heeft u nodig om de bestelling te controleren. De afhaalcode heeft u nodig om het product af te boeken in het systeem. Gebruikt u...

Kunnen werknemers het afhaalbewijs ook tonen op hun mobiel?

Ja, het is mogelijk dat de werknemers hun afhaalbewijs tonen op hun mobiel. Houd er dan wel rekening mee dat u de unieke codes op het afhaalbewijs goed overneemt, zodat u de bestelling kunt afboeken. Door gebruik te maken van de Lokaal Kerstpakket app kan de...

Wat moet ik doen als mijn KvK en btw-nummer wil veranderen?

U kunt uw gegevens bekijken en bewerken via “Mijn gegevens” in “Mijn account” of klik op deze link. Mocht dit niet lukken dan kunt u altijd contact met ons opnemen, wij helpen u graag. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan...