Kunnen de werknemers het afhaalbewijs ook op hun mobiel tonen?

Ja. Het is mogelijk dat de werknemers hun afhaalbewijs op hun mobiel tonen. Houd er dan wel rekening mee dat u de unieke codes op het afhaalbewijs goed overneemt, zodat u de bestelling kunt afboeken. Door gebruik te maken van de Lokaal Kerstpakket app kan de...

Moet ik het afhaalbewijs bewaren?

Zodra u het betreffende product heeft afgeboekt, hoeft u het afhaalbewijs niet te bewaren. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u...

Wat moet ik doen met het afhaalbewijs?

Op het afhaalbewijs staat een aantal unieke codes vermeld, namelijk de gebruikerscode, afhaalcode, besteldatum en bestelnummer. Deze codes heeft u nodig om de bestelling te controleren. De afhaalcode heeft u nodig om het product af te boeken in het systeem. Gebruikt u...

Wat is een afhaalbewijs?

Een afhaalbewijs is het waarde-document waarop de bestelling vermeld staat. Na het voltooien van een bestelling ontvangt de werknemer een afhaalbewijs en levert deze vervolgens bij u in. Neem het afhaalbewijs altijd in, zodat u de bestelling kunt afboeken. Is uw vraag...

Kunnen bestellingen ook geannuleerd worden?

Nee, het is niet mogelijk om bestellingen te annuleren. Bestelde producten kunt u dus direct klaar zetten. Werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen. Dit kan tot 28 februari 2024. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze...