Wanneer u bent ingelogd in de online kerstshop, kunt u naar uw ‘accountpagina’ gaan om uw bestelling te bekijken. Dit kan via https://lokaalkerstpakket.nl/kerstshop/mijn-account/bestellingen/. Staat hier geen bestelling, dan is de bestelling niet goed...
Dat is vervelend! U kunt het beste contact opnemen met onze helpdesk via het chatballonnetje onder in beeld of via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.
Nee, het is niet mogelijk om bestellingen te annuleren. De werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen bij het afhalen. Dit kan tot 28 februari 2024. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie...
Voor alle leveringen gelden de garantievoorwaarden van de betreffende winkel/leverancier. Stel dat er een keer iets niet goed is, dan kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de leverancier. Mocht u er samen niet uitkomen, dan zal Lokaal Kerstpakket direct...
Nadat de werknemers hun bestelling in de online kerstshop hebben geplaatst, kunnen ze hun bestelling tot 28 februari 2024 afhalen. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail...