Kan ik ook iets anders bestellen dan de producten in de kerstshop?

Nee, u kunt alleen producten kiezen die vermeld staan in de kerstshop. Met een cadeaubon kunt u natuurlijk wel zelf producten kiezen in de winkel. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per...

Kan ik meerdere producten kiezen?

Ja, u stelt zelf uw persoonlijke kerstpakket samen. De hoeveelheid producten die u kunt bestellen hangt af van uw persoonlijke budget. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail...

Hoe en wanneer zijn jullie bereikbaar?

Onze helpdesk is bereikbaar via 085 – 80 81 81 5, e-mail (vragen@lokaalkerstpakket.nl) en chat tijdens de volgende openingstijden: Maandag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur Dinsdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur Woensdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur...

Kunnen de bestelde producten ook opgestuurd worden?

Ja, het is mogelijk dat aanbieders hun producten verzenden. Wanneer dit mogelijk is, staat dit duidelijk bij het product aangegeven. Wanneer u zelf niet in de gelegenheid bent om uw bestelling op te halen, kunt u een collega of familielid inschakelen. Deze dient wel...

Wanneer ontvang ik mijn afhaalbewijs?

Na bestelling is uw afhaalbewijs direct beschikbaar in uw account. Vijf dagen na het plaatsen van de bestelling kunt u uw kerstattentie afhalen bij de winkelier. Wanneer uw product verstuurd wordt hoeft u alleen uw adresgegevens achter te laten. Is uw vraag hierboven...