Wat kan ik doen als ik geen btw-nummer heb?

Om uw omzet uit te kunnen keren, vragen we in het aanmeldformulier om verschillende gegevens. Wanneer u niet beschikt over een btw-nummer kunt u aanvinken “Ja, mijn organisatie is vrijgesteld van btw”. U kunt dan alleen producten met 0% btw aanbieden. Is...

Welke werkgevers doen er mee in mijn gemeente?

Lokaal Kerstpakket werft het gehele jaar werkgevers. Daarnaast kunnen werkgevers zelf het aanvraagformulier invullen. Vanwege de privacy delen we echter geen details over de betreffende werkgevers. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op...

Hoe lang duurt het voordat mijn aanmelding wordt goedgekeurd?

Lokaal Kerstpakket hanteert twee werkdagen om uw aanvraag te beoordelen. U ontvangt altijd bericht van ons. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij...

Hoe en wanneer zijn jullie bereikbaar?

Onze helpdesk is bereikbaar via 085 – 80 81 81 5, e-mail (vragen@lokaalkerstpakket.nl) en chat tijdens de volgende openingstijden: Maandag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur Dinsdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur Woensdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur...

Ik ga tijdens Lokaal Kerstpakket op vakantie, en nu?

Wijzigingen in de openingstijden kunt u het beste vermelden in de aankoopnotitie. De aankoopnotitie krijgen de werknemers te zien nadat er besteld is. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per...