N

Koop lokaal

N

100% tevreden werknemers

N

Ruimste keuzepakket

N

AVG-proof

Vraag & antwoord

Is Lokaal Kerstpakket nog niet volledig duidelijk? Heeft u nog een vraag? Bekijk dan hieronder de meest gestelde vragen of stel uw vraag via onze chat.

  • Geen items gevonden
  • Algemeen

    • De cadeaukaarten (ECOpas) worden tijdens de kerstperiode uitgegeven aan de werknemers. De cadeaukaarten zijn verpakt in een chique cadeauverpakking.

      Prijzen cadeaukaarten per stuk:
      Kerstpakketten onder de 30: € 2,95
      Kerstpakketten van 31 tot 50: € 1,95
      Kerstpakketten meer dan 51: € 0,95

      Bij een meerjarencontract kan Lokaal Kerstpakket een interessante korting aanbieden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • De getoonde prijzen hebben de munteenheid “punten”. Dit doen we om de Kerstsfeer te vergroten. 100 punten staan gelijk aan 1 euro.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Nadat de werknemer heeft besteld, kan na vijf dagen de bestelling worden afgehaald bij de winkelier. De werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen. Deze is rechtstreeks vanuit het account uit te printen en dient meegenomen te worden naar de winkel. Ook is het mogelijk om je afhaalbewijs op je mobiele telefoon te tonen aan de winkelier.

      Bestellingen kunnen tot uiterlijk 28 februari 2024 opgehaald worden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen je graag.

       

    • Nadat de werknemers hun bestelling in de online kerstshop hebben geplaatst, kunnen ze hun bestelling tot 28 februari 2024 afhalen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Na ontvangst van de cadeaukaart kunnen de werknemers direct gaan bestellen in de online kerstshop. Het tegoed moet uiterlijk voor 31 januari 2024 zijn besteed. Daarna gaat de website offline en is bestellen niet meer mogelijk.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Voor alle leveringen gelden de garantievoorwaarden van de betreffende winkel/leverancier. Stel dat er een keer iets niet goed is, dan kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de leverancier. Mocht u er samen niet uitkomen, dan zal Lokaal Kerstpakket direct bemiddelen tot er een oplossing is.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Jazeker! De kerstperiode is een periode van samen zijn en delen. Een werkgever kan zelf aangeven of goede doelen mogen worden toegevoegd aan de kerstshop. Lokaal Kerstpakket benadert zelf ieder jaar een lokaal goed doel. U kunt als werkgever zelf ook een goed doel aandragen. Wij adviseren u hier graag bij.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Ja, het is mogelijk dat aanbieders hun producten verzenden. Wanneer dit mogelijk is, staat dit duidelijk bij het product aangegeven. Wanneer u zelf niet in de gelegenheid bent om uw bestelling op te halen, kunt u een collega of familielid inschakelen. Deze dient wel te beschikken over uw afhaalbewijs.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Onze helpdesk is bereikbaar via 085 – 80 81 81 5, e-mail (vragen@lokaalkerstpakket.nl) en chat tijdens de volgende openingstijden:

      Maandag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Dinsdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Woensdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Donderdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Vrijdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
  • Werkgever

    • De cadeaukaarten (ECOpas) worden tijdens de kerstperiode uitgegeven aan de werknemers. De cadeaukaarten zijn verpakt in een chique cadeauverpakking.

      Prijzen cadeaukaarten per stuk:
      Kerstpakketten onder de 30: € 2,95
      Kerstpakketten van 31 tot 50: € 1,95
      Kerstpakketten meer dan 51: € 0,95

      Bij een meerjarencontract kan Lokaal Kerstpakket een interessante korting aanbieden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Door de invoering van de AVG is Lokaal Kerstpakket volledig anoniem ingericht. De Lokaal Kerstpakket cadeaukaarten zijn anoniem. We hebben dus helemaal niets te maken met de persoonsgegevens van werknemers. Hierdoor zijn wij 100% AVG-proof.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

       

       

       

    • Lokaal Kerstpakket werkt uitsluitend samen met lokale winkeliers en ondernemers die samen zorgen voor een gevarieerd aanbod. Het aanbod bestaat uit: elektronica, eten & drinken, hobby, huis & tuin, kleding, persoonlijke verzorging, sport & spel, uitgaan & vrije tijd en goede doelen.

      Benieuwd waar het aanbod in uw gemeente uit bestaat? Neem contact op met 085 – 80 81 81 5 of via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • De getoonde prijzen hebben de munteenheid “punten”. Dit doen we om de Kerstsfeer te vergroten. 100 punten staan gelijk aan 1 euro.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Nadat de werknemer heeft besteld, kan na vijf dagen de bestelling worden afgehaald bij de winkelier. De werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen. Deze is rechtstreeks vanuit het account uit te printen en dient meegenomen te worden naar de winkel. Ook is het mogelijk om je afhaalbewijs op je mobiele telefoon te tonen aan de winkelier.

      Bestellingen kunnen tot uiterlijk 28 februari 2024 opgehaald worden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen je graag.

       

    • Nadat de werknemers hun bestelling in de online kerstshop hebben geplaatst, kunnen ze hun bestelling tot 28 februari 2024 afhalen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Na ontvangst van de cadeaukaart kunnen de werknemers direct gaan bestellen in de online kerstshop. Het tegoed moet uiterlijk voor 31 januari 2024 zijn besteed. Daarna gaat de website offline en is bestellen niet meer mogelijk.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Voor alle leveringen gelden de garantievoorwaarden van de betreffende winkel/leverancier. Stel dat er een keer iets niet goed is, dan kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de leverancier. Mocht u er samen niet uitkomen, dan zal Lokaal Kerstpakket direct bemiddelen tot er een oplossing is.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Jazeker! De kerstperiode is een periode van samen zijn en delen. Een werkgever kan zelf aangeven of goede doelen mogen worden toegevoegd aan de kerstshop. Lokaal Kerstpakket benadert zelf ieder jaar een lokaal goed doel. U kunt als werkgever zelf ook een goed doel aandragen. Wij adviseren u hier graag bij.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Lokaal Kerstpakket werft het gehele jaar werkgevers. Daarnaast kunnen werkgevers zelf het aanvraagformulier invullen. Vanwege de privacy delen we echter geen details over de betreffende werkgevers.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Nee, zeker niet. U kunt dit eenvoudig aan ons doorgeven via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Onze helpdesk is bereikbaar via 085 – 80 81 81 5, e-mail (vragen@lokaalkerstpakket.nl) en chat tijdens de volgende openingstijden:

      Maandag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Dinsdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Woensdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Donderdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Vrijdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
    • Een opdrachtgever geeft het aantal werknemers en budget per persoon door aan Lokaal Kerstpakket.

      Lokaal Kerstpakket biedt de mogelijkheid om een cadeaukaart (ECOpas) met chique cadeauverpakking uit te geven aan de werknemers. Hier zijn extra kosten aan verbonden.

      Prijzen cadeaukaarten per stuk:
      Kerstpakketten onder de 30: € 2,95
      Kerstpakketten van 31 tot 50: € 1,95
      Kerstpakketten meer dan 51: € 0,95

      Bij een meerjarencontract kan Lokaal Kerstpakket een interessante korting aanbieden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Nee, Lokaal Kerstpakket werkt met anonieme cadeaukaarten. Wel kan een opdrachtgever bij het onderdeel “management statistieken” het percentage van de werknemers bekijken dat een bestelling heeft geplaatst. Daar is ook te zien welk percentage werknemers heeft ingelogd (nog niet besteld) en dat nog niet heeft ingelogd.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • U kunt alleen producten bestellen die worden aangeboden in de kerstshop. Uiteraard kunt u wel winkeliers aandragen. Stuur een e-mail naar vragen@lokaalkerstpakket.nl zodat we de winkelier kunnen uitnodigen. U kunt natuurlijk ook zelf de winkelier benaderen en vragen of deze zich wil aanmelden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Alle prijzen op de website van Lokaal Kerstpakket zijn exclusief btw, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. De producten en diensten in de kerstshop zijn altijd inclusief btw en worden in “punten” weergegeven.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Ja, het is mogelijk om zelf winkels te selecteren (of uit te sluiten). Staat een door uw gewenste winkel er niet tussen? Neem dan contact met ons op, wij benaderen deze winkelier graag voor deelname.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Ja. De verpakking is te personaliseren door middel van een logo, huisstijlkleuren en een bedankbericht.
      Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Ja, dat kan. Sommige werkgevers kiezen ervoor om voor vaste medewerkers, vrijwilligers en/of stagiaires een ander budget te kiezen voor het kerstpakket. Bij Lokaal Kerstpakket is dat geen enkel probleem. Er zijn 3 verschillende pakketten, en zelfs binnen een pakket zijn verschillende bedragen mogelijk.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Ja, zolang de kerstshop nog open staat voor winkeliers kunt u winkeliers aandragen. Stuur een e-mail naar vragen@lokaalkerstpakket.nl zodat we de winkelier kunnen uitnodigen. U kunt natuurlijk ook zelf de winkelier benaderen en vragen of de winkelier wil deelnemen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Ja, het is mogelijk om een persoonlijke boodschap op de welkomstpagina van de kerstshop te plaatsen met een foto of een videoboodschap. Ook kunt u uw bedrijfslogo opnemen in het ontwerp. U kunt deze wensen aan ons doorgeven.

      Daarnaast zijn de cadeaukaarten verpakt in een nette cadeauverpakking. Deze cadeauverpakking is optioneel te personaliseren.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

  • Werknemer

    • U kunt uw kerstcadeau in de online kerstshop bestellen en eventueel laten ophalen door uw collega of een familielid. Hiervoor hebben ze wel uw afhaalbewijs nodig.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • De getoonde prijzen hebben de munteenheid “punten”. Dit doen we om de Kerstsfeer te vergroten. 100 punten staan gelijk aan 1 euro.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Nadat de werknemer heeft besteld, kan na vijf dagen de bestelling worden afgehaald bij de winkelier. De werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen. Deze is rechtstreeks vanuit het account uit te printen en dient meegenomen te worden naar de winkel. Ook is het mogelijk om je afhaalbewijs op je mobiele telefoon te tonen aan de winkelier.

      Bestellingen kunnen tot uiterlijk 28 februari 2024 opgehaald worden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen je graag.

       

    • Nadat de werknemers hun bestelling in de online kerstshop hebben geplaatst, kunnen ze hun bestelling tot 28 februari 2024 afhalen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Na ontvangst van de cadeaukaart kunnen de werknemers direct gaan bestellen in de online kerstshop. Het tegoed moet uiterlijk voor 31 januari 2024 zijn besteed. Daarna gaat de website offline en is bestellen niet meer mogelijk.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Voor alle leveringen gelden de garantievoorwaarden van de betreffende winkel/leverancier. Stel dat er een keer iets niet goed is, dan kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de leverancier. Mocht u er samen niet uitkomen, dan zal Lokaal Kerstpakket direct bemiddelen tot er een oplossing is.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Ja, het is mogelijk dat aanbieders hun producten verzenden. Wanneer dit mogelijk is, staat dit duidelijk bij het product aangegeven. Wanneer u zelf niet in de gelegenheid bent om uw bestelling op te halen, kunt u een collega of familielid inschakelen. Deze dient wel te beschikken over uw afhaalbewijs.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Ga naar www.mijnlkp.nl,  klik op ‘Log direct in’ en voer uw gebruikerscombinatie in.

    • Onze helpdesk is bereikbaar via 085 – 80 81 81 5, e-mail (vragen@lokaalkerstpakket.nl) en chat tijdens de volgende openingstijden:

      Maandag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Dinsdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Woensdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Donderdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Vrijdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
    • Dat is vervelend! U kunt het beste contact opnemen met onze helpdesk via het chatballonnetje onder in beeld of via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Nee, u kunt alleen producten kiezen die vermeld staan in de kerstshop. Met een cadeaubon kunt u natuurlijk wel zelf producten kiezen in de winkel.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Het afhaalbewijs is direct na bestelling beschikbaar in uw account. Vijf dagen na het plaatsen van de bestelling kunt u uw kerstattentie afhalen bij de winkelier. Wanneer uw product verstuurd wordt hoeft u alleen uw adresgegevens achter te laten.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • Het afhaalbewijs neemt u altijd mee wanneer u uw bestelling gaat ophalen. De winkelier gebruikt dit document ter controle. Zonder afhaalbewijs kan de winkelier uw producten niet meegeven. Het is ook mogelijk om uw afhaalbewijs te tonen op uw mobiele telefoon.

      Indien een product verstuurd wordt hoeft u geen actie te ondernemen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Wanneer u bent ingelogd in de online kerstshop, kunt u naar uw ‘accountpagina’ gaan om uw bestelling te bekijken. Dit kan via https://lokaalkerstpakket.nl/kerstshop/mijn-account/bestellingen/. Staat hier geen bestelling, dan is de bestelling niet goed doorgekomen. Probeer opnieuw of neem contact op met onze helpdesk.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

       

    • Ja, zolang de kerstshop nog open staat voor winkeliers kunt u winkeliers aandragen. Stuur een e-mail naar vragen@lokaalkerstpakket.nl zodat we de winkelier kunnen uitnodigen. U kunt natuurlijk ook zelf de winkelier benaderen en vragen of de winkelier wil deelnemen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Ja, u stelt zelf uw persoonlijke kerstpakket samen. De hoeveelheid producten die u kunt bestellen hangt af van uw persoonlijke budget.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Een afhaalbewijs is het waarde-document waarop uw bestelling vermeld staat. U ontvangt uw afhaalbewijs vijf werkdagen na het bevestigen van uw bestelling per e-mail. Neem het afhaalbewijs mee wanneer u uw bestelling gaat afhalen. U kunt uw afhaalbewijs ook tonen op uw mobiele telefoon. Zonder afhaalbewijs kan de winkelier uw bestelling niet meegeven.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Nee, het is op dit moment niet mogelijk om punten bij te kopen. In sommige gevallen is het mogelijk om een cadeaubon van de gewenste winkel te bestellen. Hiermee kunt u in de winkel zelf een product uitkiezen en daar het restbedrag bijbetalen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

       

    • Nee, het is niet mogelijk om bestellingen te annuleren. De werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen bij het afhalen. Dit kan tot 28 februari 2024.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

       

       

    • U kunt alleen producten bestellen die worden aangeboden in de kerstshop. Uiteraard kunt u wel winkeliers aandragen. Stuur een e-mail naar vragen@lokaalkerstpakket.nl zodat we de winkelier kunnen uitnodigen. U kunt natuurlijk ook zelf de winkelier benaderen en vragen of deze zich wil aanmelden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Vijf dagen na het plaatsen van de bestelling kunt u de cadeaus ophalen. Dit kan tot uiterlijk 28 februari 2024. Bent u de hele periode weg? Vraag dan of een collega of familielid uw kerstcadeau(s) kan ophalen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • Ja. Voor sommige aanbieders is het mogelijk om hun producten per post te verzenden. Indien dit mogelijk is staat dit duidelijk bij het product aangegeven. Helaas geldt dit niet voor alle producten. Wanneer u zelf niet in de gelegenheid bent om uw bestelling op te halen, kunt u een collega of familielid inschakelen. Deze dient wel te beschikken over uw afhaalbewijs.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • Nee. U kunt alleen producten kiezen die vermeld staan in de online kerstshop. Wanneer u bijvoorbeeld kiest voor een cadeaubon kunt u natuurlijk wel in de betreffende winkel zelf uw producten kiezen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • Als u bent ingelogd in de kerstshop kunt u naar uw accountpagina gaan om uw bestelling te bekijken. Dit kan via deze link. Staat hier geen bestelling vermeld, dan is de bestelling niet goed doorgekomen. Probeer het nog eens of neem contact op met onze helpdesk.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Dat is vervelend! U kunt het beste contact opnemen met onze helpdesk via het chatballonetje onder in beeld of via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • U kunt uw kerstcadeau bestellen en eventueel laten ophalen door uw collega of een familielid. Hiervoor hebben ze wel uw afhaalbewijs nodig.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Na bestelling is uw afhaalbewijs direct beschikbaar in uw account. Vijf dagen na het plaatsen van de bestelling kunt u uw kerstattentie afhalen bij de winkelier. Wanneer uw product verstuurd wordt hoeft u alleen uw adresgegevens achter te laten.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • U kunt uw kerstcadeau bestellen en in dit geval laten ophalen door uw collega of een familielid. Hiervoor hebben ze uw afhaalbewijs nodig.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

  • Winkelier

    • Als aanbieder kunt u gebruik maken van de Lokaal Kerstpakket app. Met behulp van deze gratis app kunt u eenvoudig producten plaatsen, beheren, afgehaalde producten afboeken en facturen inzien. Meer informatie over de app vindt u hier.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • Lokaal Kerstpakket werkt uitsluitend samen met lokale winkeliers en ondernemers die samen zorgen voor een gevarieerd aanbod. Het aanbod bestaat uit: elektronica, eten & drinken, hobby, huis & tuin, kleding, persoonlijke verzorging, sport & spel, uitgaan & vrije tijd en goede doelen.

      Benieuwd waar het aanbod in uw gemeente uit bestaat? Neem contact op met 085 – 80 81 81 5 of via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • De getoonde prijzen hebben de munteenheid “punten”. Dit doen we om de Kerstsfeer te vergroten. 100 punten staan gelijk aan 1 euro.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Nadat de werknemer heeft besteld, kan na vijf dagen de bestelling worden afgehaald bij de winkelier. De werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen. Deze is rechtstreeks vanuit het account uit te printen en dient meegenomen te worden naar de winkel. Ook is het mogelijk om je afhaalbewijs op je mobiele telefoon te tonen aan de winkelier.

      Bestellingen kunnen tot uiterlijk 28 februari 2024 opgehaald worden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen je graag.

       

    • Nadat de werknemers hun bestelling in de online kerstshop hebben geplaatst, kunnen ze hun bestelling tot 28 februari 2024 afhalen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Na ontvangst van de cadeaukaart kunnen de werknemers direct gaan bestellen in de online kerstshop. Het tegoed moet uiterlijk voor 31 januari 2024 zijn besteed. Daarna gaat de website offline en is bestellen niet meer mogelijk.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Op het afhaalbewijs staat een aantal unieke codes vermeld, namelijk de gebruikerscode, afhaalcode, besteldatum en bestelnummer. Deze codes heeft u nodig om de bestelling te controleren. De afhaalcode heeft u nodig om het product af te boeken in het systeem. Gebruikt u de Lokaal Kerstpakket app, dan kunt u ook de QR-code scannen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

       

    • Lokaal Kerstpakket werft het gehele jaar werkgevers. Daarnaast kunnen werkgevers zelf het aanvraagformulier invullen. Vanwege de privacy delen we echter geen details over de betreffende werkgevers.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Een aankoopnotitie wordt zichtbaar voor de werknemer nadat het product besteld is. Deze notitie komt onder andere op het afhaalbewijs te staan. U kunt deze gebruiken voor extra informatie voor de werknemer over zijn bestelling. Bijvoorbeeld rondom versproducten, dat er voor het afhalen contact met u moet worden opgenomen, of als u een paar dagen gesloten bent in de betreffende afhaalperiode.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Onze helpdesk is bereikbaar via 085 – 80 81 81 5, e-mail (vragen@lokaalkerstpakket.nl) en chat tijdens de volgende openingstijden:

      Maandag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Dinsdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Woensdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Donderdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
      Vrijdag 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur
    • Gedurende de gehele openstelling van de online kerstshop kunt u altijd een product plaatsen of bewerken.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Nee. Het is niet verplicht om een productafbeelding bij uw product te plaatsen. Een productafbeelding helpt echter wel om uw product te verkopen. Lokaal Kerstpakket raad het gebruik van een sprekende afbeelding ten zeerste aan.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Op het afhaalbewijs staat een aantal unieke codes vermeld, namelijk de gebruikerscode, afhaalcode, besteldatum en bestelnummer. Deze codes heeft u nodig om de bestelling te controleren. De afhaalcode heeft u nodig om het product af te boeken in het systeem. Gebruikt u de Lokaal Kerstpakket app, dan kunt u ook de QR-code scannen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • U heeft als winkelier de mogelijkheid om maximaal 20 producten te plaatsen. Dit mogen “losse” producten zijn, maar ook bijvoorbeeld samengestelde pakketten en een aantal cadeaubonnen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Uw aanbod wordt automatisch overgenomen, wel wordt het aanbod op concept gezet. U dient zelf uw aanbod eventueel aan te passen en opnieuw te publiceren.

    • Wijzigingen in de openingstijden kunt u het beste vermelden in de aankoopnotitie. De aankoopnotitie krijgen de werknemers te zien nadat er besteld is.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • In tegenstelling tot wat veel ondernemers denken, moet u wel btw berekenen over de verzendkosten. Het btw-tarief wordt normaal gesproken bepaald door het btw-tarief van de producten die u verzendt. De belasting doet dit om te voorkomen dat u producten voor een lagere prijs aanbiedt en de verzendkosten verhoogt aangezien deze dan btw-vrij is.

      In deze webshop houden we standaard rekening met het hoogste btw-tarief van 21%. Houd hier dus rekening mee, bij het bepalen van de verzendkosten. U geeft deze inclusief btw op.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • U hoeft geen factuur te maken en op te sturen. Wij houden alles automatisch bij en factureren u middels het forward-billing principe. U krijgt dus van ons een factuur die u kunt gebruiken voor uw eigen administratie. Wij betalen uw omzet maandelijks in de eerste week van de opvolgende maand uit.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Ja. Een vereiste is wel dat het kantoor/magazijn van de webshop gevestigd zit in een gemeente waar de opdrachtgever zit.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Een afhaalbewijs is het waarde-document waarop de bestelling vermeld staat. Na het voltooien van een bestelling ontvangt de werknemer een afhaalbewijs en levert deze vervolgens bij u in. Neem het afhaalbewijs altijd in, zodat u de bestelling kunt afboeken.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Om uw omzet uit te kunnen keren, vragen we in het aanmeldformulier om verschillende gegevens. Wanneer u niet beschikt over een btw-nummer kunt u aanvinken “Ja, mijn organisatie is vrijgesteld van btw”. U kunt dan alleen producten met 0% btw aanbieden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • U dient de prijzen inclusief btw in te voeren. Daarnaast geeft u het btw-percentage (21%, 9% of 0%)  in per product. Alleen dan kan Lokaal Kerstpakket uw omzet uitkeren.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Nee, het is niet mogelijk om als winkelier deel te nemen in een andere gemeenten dan de gemeente waar u gevestigd bent. Lokaal Kerstpakket hanteert de gemeentegrens als werkgebied. In sommige gevallen biedt een werkgever wél meerdere gemeenten aan, waardoor werknemers uit een andere gemeente bij u kunnen bestellen.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Indien u slechts een aantal producten op voorraad heeft, kunt u hier een voorraad voor instellen. Tot het moment dat de kerstshop open gaat kunt u dit onder ‘productbeheer’ instellen. Hierna is dit niet meer mogelijk. De beschikbare voorraad wordt automatisch aangepast zodra er producten worden verkocht en wanneer deze de 0 bereikt wordt het product niet meer getoond aan de werknemers.

      Om teleurstellingen te voorkomen adviseren we om alleen artikelen te plaatsen die u altijd kunt leveren.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Nee, het is niet mogelijk om bestellingen te annuleren. De werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen bij het afhalen. Dit kan tot 28 februari 2024.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

       

       

    • U kunt altijd een product bewerken, zodat eventuele fouten snel opgelost worden. Let erop dat reeds bestelde producten met de op dat moment geldende prijs en voorwaarden zijn gekocht. Dit kan niet met terugwerkende kracht aangepast worden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

       

    • Zodra u het betreffende product heeft afgeboekt, hoeft u het afhaalbewijs niet te bewaren.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Ja. Het is mogelijk dat de werknemers hun afhaalbewijs op hun mobiel tonen. Houd er dan wel rekening mee dat u de unieke codes op het afhaalbewijs goed overneemt, zodat u de bestelling kunt afboeken. Door gebruik te maken van de Lokaal Kerstpakket app kan de bestelling direct worden afgeboekt.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • U kunt de informatie bij een product altijd bewerken, zodat eventuele fouten snel opgelost worden. Let erop dat reeds bestelde producten met de op dat moment geldende prijs en voorwaarden zijn gekocht. Dit kan niet met terugwerkende kracht aangepast worden.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Lokaal Kerstpakket hanteert twee werkdagen om uw aanvraag te beoordelen. U ontvangt altijd bericht van ons.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

    • Dat is vervelend! Neem contact op met onze helpdesk via 085 – 80 81 81 5, via e-mail (vragen@lokaalkerstpakket.nl) of via de chat. Wij helpen u graag met uw aanmelding.

    • Nee, het is niet verplicht om een productafbeelding bij uw product te plaatsen. Een productafbeelding helpt echter wel om uw product te verkopen. Lokaal Kerstpakket raadt het gebruik van een sprekende afbeelding ten zeerste aan.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • Nee, het is niet mogelijk om bestellingen te annuleren. Bestelde producten kunt u dus direct klaar zetten. Werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen. Dit kan tot 28 februari 2024.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. Wij helpen u graag.

       

    • Ja, het is mogelijk dat de werknemers hun afhaalbewijs tonen op hun mobiel. Houd er dan wel rekening mee dat u de unieke codes op het afhaalbewijs goed overneemt, zodat u de bestelling kunt afboeken. Door gebruik te maken van de Lokaal Kerstpakket app kan de bestelling direct worden afgeboekt.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl.

    • U kunt uw gegevens bekijken en bewerken via “Mijn gegevens” in “Mijn account” of klik op deze link. Mocht dit niet lukken dan kunt u altijd contact met ons opnemen, wij helpen u graag.

      Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail via vragen@lokaalkerstpakket.nl. 

Staat uw vraag er niet tussen?

Is uw vraag hierboven niet beantwoord? Stel uw vraag dan via onze chat of via vragen@lokaalkerstpakket.nl.