Wat is een afhaalbewijs?

Een afhaalbewijs is het waarde-document waarop de bestelling vermeld staat. Na het voltooien van een bestelling ontvangt de werknemer een afhaalbewijs en levert deze vervolgens bij u in. Neem het afhaalbewijs altijd in, zodat u de bestelling kunt afboeken. Is uw vraag...

Kunnen bestellingen ook geannuleerd worden?

Nee, het is niet mogelijk om bestellingen te annuleren. Bestelde producten kunt u dus direct klaar zetten. Werknemer dient altijd het afhaalbewijs mee te nemen. Dit kan tot 28 februari 2024. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze...

De prijzen in de kerstshop zijn in punten. Hoe zit dit?

De getoonde prijzen hebben de munteenheid “punten”. Dit doen we om de Kerstsfeer te vergroten. 100 punten staan gelijk aan 1 euro. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze chat-functie of per e-mail...

Moet ik mijn productprijzen inclusief of exclusief btw invoeren?

U dient de prijzen inclusief btw in te voeren. Daarnaast geeft u het btw-percentage (21%, 9% of 0%)  in per product. Alleen dan kan Lokaal Kerstpakket uw omzet uitkeren. Is uw vraag hierboven niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze helpdesk via onze...

Is een productafbeelding bij het product verplicht?

Nee. Het is niet verplicht om een productafbeelding bij uw product te plaatsen. Een productafbeelding helpt echter wel om uw product te verkopen. Lokaal Kerstpakket raad het gebruik van een sprekende afbeelding ten zeerste aan. Is uw vraag hierboven niet voldoende...